מפקח בניה

מה עושה מפקח בניה ? הכל על פיקוח בניה

עוברים בראש שקט בעזרת מפקח בניה מקצועי. הדאגות המטרידות את ראשם של אלו הבונים בית או עוברים לבית חדש הן רבות ובלתי פוסקות. בין שלל הדברים שיש לארגן ולקחת בחשבון קיימת שאלת בטיחות ותקינות המבנה עצמו- האם המבנה או הבית אכן עומד בתקנים ובדרישות או שמא אתקל בליקויים חמורים וקשים לתיקון בעוד שנים ספורות? ליווי של מפקח בנייה מקצועי המכיר את התקנים והדרישות לבניה נכונה ובטוחה הוא בעל ערך רב לבעלי הבית ויכול לחסוך מהם דאגות, טרדות והרבה מאוד כסף באבחון ליקויים וכשלים במבנה טרם השלמתו.ישנם חברות רבות אשר מתמחות מזה שנים רבות במתן שירותי פיקוח בניה מקצועי בכל שלבי הבניה.

מיהו מפקח בניה?

אדם המוסמך להיות מפקח בניה הוא במקצועו מהנדס הבקיא בתקנים הנדרשים לבניית מבנה בטוח. מפקח בניה מוסמך הינו בעל ניסיון רב בתחום בדק בית כך שיוכל לאתר תקלות בשלד המבנה, בחיפויהקירות, בחומרי הגלם או כמויותיהם ובעצם בכל חלקי המבנה. מכיוון שרוב האנשים אינם בקיאים בפרטי בטיחות ותקינות של מבנה, הימצאותו של מפקח בנייה היא חיונית על מנת לאתר ולמנוע נזקים עתידיים העלולים להוות בעיה שקשה מאוד לפתור לאחר השלמת הבנייה. חברת בדק בית אמינה מציעה שירותי פיקוח בניה על ידי מהנדסים מוסמכים בעלי ניסיון של שנים רבות בתחום אשר התמחו באיתור ליקויי בניה מכל הסוגים. על בעלי הבית המזמינים מפקח בנייה להקפיד כי הם משתמשים בשירות מפקחי בנייה מוסמכים ובעלי ניסיון בתחום.

תפקידו של מפקח בניה

הימצאותו של מפקח בניה באתר היא הכרחית עוד משלבי הבנייה הראשוניים, כאשר תפקידו של מפקח בניה הוא לבחון את עמידות המבנה וחלקיו בפני בעיות שונות. מפקח בניה מוסמך למצוא נזקים או ליקויים בבנייה וכמו כן לאבחן אי עמידה בתקנים שיגרמו בעתיד לנזקים חמורים ואף מסוכנים לדיירי הבית. שלד מבנה לא יציב, יחסים לא תקינים בכמויות חומרי הגלם (למשל בטון שאינו מספיק חזק), או סדקים עמוקים בתקרות ובקירות הם רק חלק קטן מהבעיות שאינן ברות אבחנה לאדם שאינו מוסמך, אך מתפקידו של מפקח בניה לאתר. בנוסף אחראי מפקח בניה להקפיד על מילוי תקנות בניה ובטיחות המעוגנות בחוק ובכך למנוע כשלים בביקורות בבתי עסקים, או סכנות משמעותיות לדיירי הבית.

יתרונות משמעותיים של ליווי מפקח בניה מקצועי

שימוש בשירותיו של מפקח בניה עוד בשלבי הבניה המוקדמים מבטיח איתור ומניעת תקלות קשות במבנה כך שניתן יהיה לפתור אותן בקלות בטרם השלמת הבניה. בטרם כניסה לדירה חדשה יוכל מפקח בנייה לגלות האם קיימות תקלות במבנה, כך שעוד לפני המעבר יוכלו בעלי הבית לפנות לקבלן ולחייב אותו לבצע תיקונים הכרחיים. מניעת תקלות או אבחון מוקדם מאפשרת לבעלי הבית לבצע תיקונים בקלות יחסית ולהימנע מירידת ערך הנכס בשל ליקויים או תקלות בעתיד. המודעות הגוברת לחשיבות תפקידם של מפקחי בניה הביאה לכך שרבים בוחרים להשתמש כיום בשירות של מפקח בנייה מקצועי ובכך לבטח את עצמם מפני עוגמת נפש עתידית. שימוש בשירותי פיקוח בניה שמציעה חברת בדק בית מקצועית מבטיח כי תקבלו אבחון ליקויי בניה מקצועי ואמין ממהנדסים בעלי ניסיון רב בתחום ובכך להימנע מהפתעות בלתי נעימות בעתיד.

כאן תוכלו לראות מקרוב את עשייתו של המפקח

שימו לב שאתם בוחרים באיש המקצוע הנכון עבורכם אשר יוכל לספק לכם את כל מה שתצטרכו !
חשוב לבחור באיש אמין ומקצועי אשר יש בידו את כל ההסמכות הרלוונטיות לביצוע העבודה , ממליצים לכל פרוייקט לקחת מקפח בניה בכדי לחסוך בכאבי ראש והמון עלויות שרק הוא יוכל לחסוך עבורכם , בהצלחה בפרויקט הבא .