אוסטרליה

טיול תרמילאים – אוסטרליה

אוסטרליה היא היבשת הקטנה היותר בעולם, אבל אחת המדינות עם מקומות הטיול המסעירים ביותר בעולם. אוסטרליה היא ארץ ענקית המשתרעת על פני 6 מליון קמ"ר. אוסטרליה הפכה בשנים האחרונות ליעד מועדף על תרמילאים רבים המטיילים במזרח וגם לצעירים שמחפשים עבודה בחו"ל. מכיוון שאוסטרליה מעודדת הגירת אנשים בעלי מקצועות מבוקשים ניתן למצוא עבודה בחו"ל באוסטרליה בקלות יחסית. גם צעירים הלומדים באוסטרליה יוכלו למצוא עבודה בחו"ל במקום זה בקלות יחסית לאחר תום הלימודים.

חווית הטיול באוסטרליה

אוסטרליה היא גן עדן עבור תרמילאים. ראשית היבשת הענקית הזו מזמנת להם מסלולי טרקים מיוחדים במינם, חופים מדהימים, מדבר ענקי שניתן לחצותו ללא כבישים וללא תחבורה ציבורית, ערים אירופאיות לכל דבר ומעל לכל השפה האנגלית שהיא שפת המקום המאפשרת לכולם להתמצא וליהנות ללא בעיות של תקשורת. כדי להיכנס צריך להצטייד עם ויזה לאוסטרליה שבדרך כלל אין לישראלים בעייה לקבל, ונתון מדהים הוא שאוסטרליה היא המדינה מספר שתיים בבקשות לויזה אחרי ארה"ב. אוסטרליה מציעה מסלולי טיולים רבים וכמדינה השישית בגודלה בעולם היא באמת מגוונת מאד. החל מחופיה הנהדרים המיועדים לגלישה ברמה אחרת מכל מה שהכרתם ודרך טיולי מדבריות ועד לטיולים בכל אחת מערי אוסטרליה המודרניות והמערביות.

 

תרמילאים באוסטרליה – איפה מתחילים

תרמילאים היוצאים לאוסטרליה חייבים להצטייד בביטוח רפואי מקיף ולמרות שאוסטרליה היא מדינה מערבית לכל דבר עם שירותי בריאות טובים הרי שלעיתים תהיו במקומות מאד מרוחקים ממרכזי הערים ותצטרכו הטסה רפואית וכדומה, ולכן כיסוי כזה של ביטוח נסיעות מומלץ. את הטיול באוסטרליה מתחילים באחת משתי עריה הגדולות סידני או מלבורן שאף אחת מהן איננה בירת אוסטרליה. בירתה של אוסטרליה היא העיר הקטנה קנברה הנמצאת בין שתי ערים גדולות אלה. מדינת או חבל קווינסלנד שלחופה המזרחי של אוסטרליה נחשבת לאיזור המתוייר ביותר ביבשת וכל טיול תרמילאים מתחיל באיזור ענק ופורה זה. באוסטרליה הכל גדול והנופים הפראיים שלה גם הם עצומים וחובקי כל. כל אלה עושים את אוסטרליה ליעד מאד מבוקש בקרב תרמילאים רבים ותיירים אחרים מכל קצוות העולם.

ויזה לאוסטרליה

כדי להיכנס לאוסטרליה יש להוציא ויזה בנציגות המדינה בארץ. ויזה לאוסטרליה הינה ויזה מאד פופולארית ובשנים האחרונות מנצלים ישראלים רבים את ההקלות בנושא ההגירה ומחפשים עבודה בחו"ל באוסטרליה. ויזה לאוסטרליה ניתנת לתקופה של תשעה חודשים בדרך כלל וניתן לצאת ולהכנס באמצעותה כמה פעמים שרוצים אל היבשת וממנה. הוצאת ויזה לאוסטרליה איננה כרוכה בסיבוכים רבים כמו הוצאת ויזה לארה"ב ולרוב הישראלים אין כל בעייה לקבל ויזה לאוסטרליה. אך ללא ויזה לא תורשו להכנס למדינה.

חווית הטיול באוסטרליה

תרמילאים רבים מעידים כי החלק של הטיול הגדול במזרח היה באוסטרליה המסעיר והמהנה ביותר. השפה האנגלית מקלה על הרבה תרמילאים את התפקוד במקום וכך לגבי השלטים וכדומה. רק הזהרו מהנהיגה – היא הפוכה מאשר אצלנו ודומה לזו שבאנגליה. מסלולי הטיולים באוסטרליה כה ארוכים שניתן לעשות אותם למשך שבועות שלמים בלי לסיים אותם וכך גם החופים הבלתי נגמרים של היבשת.

 

איך להגיע לאוסטרליה

אין טיסות ישירות מישראל לאוסטרליה ואין חברת תעופה ישראלית המגיעה לאוסטרליה. כל הטיסות עוצרות בתחנות ביניים בדרך ביעדים שונים כמו הונג קונג, סינגפור וכדומה. מיעדים אלה תתבקשו לקחת טיסת המשך לאוסטרליה כששני השערים המרכזיים ליבשת זו הם סידני או מלבורן. טיסות לאוסטרליה אינן זולות ומתחילות במחירים של 1400$ ויותר. זאת משום המרחק הענק מהארץ. החברות המובילות בטיסות לאוסטרליה מן הארץ הן סינגפור איירליינס, קטאי פסיפיק והמוביל האוסטרלי הלאומי – קוונטאס.