שער חשמלי

שערים חשמליים – עבודה של מסגר

הצורך להיות מוגן ובטוח קיים אצל כל אחד ואחד מאתנו. בכניסה לקניון, למתחמי קניות, ארגונים, מפעלים, חברות וכדומה, אנו רואים כי יש אבטחה גם על ידי שומר בכניסה הבודק את הנכנס לאזור וגם על ידי שערים חשמליים המונעים כניסת זרים או חשודים. אמנם בבית פרטי ובניין מגורים אין אפשרות להציב שומר אבטחה, כך שרמת הביטחון לא קפדנית כמו בכל המקומות הומי אדם אך היא בהחלט נעשית בדרך שלה.

בשנים האחרונות אנו רואים כי יותר ויותר מבני מגורים ובתים פרטיים מבקשים גם הם את הצורך בשערים חשמליים. הנושא הזה הפך מאד פולארי בקרב ציבור בגלל הרצון לשמור ולאבטח את מקום בו הרכב הפרטי של כל אחד מאתנו חונה. על סיפורי אלימות ומעשי שחיתות אנו שומעים כל הזמן והם קורים בכל מקום, למרות ששער חשמלי לא מגן על כל רכב באופן אישי, הוא משמש כמעין שומר בכניסה לחנייה פרטית או חניית בניין מגורים. ברגע שיש שער חשמלי בכניסה לבניין זה מהווה מעין מחסום כך שמי שלא דייר מהבניין לא יוכל להיכנס, להשתמש בחנייה של דייר אחר וברב מקרים גם מונע מעשי ונדליזם.

דוגמאות לשערים חשמליים

הבטיחות בזכות השירות

בגלל שבתקופה זו אנשים כל כך מודעים למתרחש ודי פוחדים מאי ביטחון, השוק מציע שלל חברות שונות  המציעות שירותי שערים חשמליים ובנוסף לכך השערים מגיעים בשלל סוגים ודגמים כמו שער נפתח, שער כנף, שער זרוע ועוד כמה סוגים. כל אחד מהם מגיע עם מאפיינים שונים ובאורכים שונים שיש להתאים כל אחד מהם למקום בו אנו מעוניינים בשירות של שער חשמלי. לדוגמא- שער בכניסה לבית פרטי או בניין מגורים יהיה שונה משער בכניסה למפעלי תעשייה וכן הלאה. על כל מקרה, לא משנה היכן נמצא השער ובאיזה סוג בחרנו השערים החשמליים ממלאים את אותה המטרה- לדאוג לביטחון שלנו אם במקום ציבורי ואם על הרכב בחנייה ולכן יש לבדוק היטב לפני הרכישה כי החברה ממנה אנו מעוניינים לרכוש את השירות עומדת בתקנים הישראלים המעידים על איכות המוצר וכמובן חברה בעלת שירות לקוחות אמין ואיכותי.

שערים חשמליים לחניה

ביטחון הוא אחד הדברים החשובים ביותר אשר האדם זקוק לו כדי להמשיך לנהל את שגרת חייו בשלוות נפש ללא דאגות. בין אם מדובר בשומר בכניסה לחנות, מפעל או סופר ובין אן מדובר בשערים חשמליים השמשים מעין שומרים בשטח הבניין שלנו, כפי שהם שומרים עלינו בכניסה לקניונים, מתחמי קניות, מקום העבודה וכדומה. כלומר, שערים חשמליים מטרתם בסופו של דבר לשמור ולהגן על שטחי החנויות, החניות בהן מחנים רכבים ולהגן על כניסת הבניין או הארגון מפני גורמים זרים. שערים חשמליים בכניסה לבניין מגורים פרטי מאפשרים שרק דיירי הבניין יוכלו להיכנס לשטח החנייה ולהחנות את רכבם תוך ידיעה שהרכב מוגן ככל האפשר.

שערים חשמליים מחוץ למפעלים וחברות גדולות מאפשרים ביקורת של כל רכב הנכנס לשטח במפעל או החברה. המודעות בקרב הציבור לאבטח מקומות הומי אדם כמו קניונים, חברות גדולות או מבנים פרטים על ידי שערים חשמליים תופסת תאוצה בשנים האחרונות וניתן לראות שחוץ מפעלים וחברות גדולות, גם בפן הפרטי השערים חשמליים מככבים. כלומר, עסקים קטנים, כניסה לשטח פרטי, בית פרטי לאו דווקא יוקרתי מאובטחים על די שער חשמלי, הרי בסופו של דבר הבטיחות והפרטיות היא עניין חשוב לכולם.

איכות השירות-  איכות השער

כיום בשוק ניתן למצוא המון חברות המציעות את שירותיהם בשערים חשמליים. ישנן חברות הנותנות שירות זה כשירות נלווה לעוד שירותים וישנן חברות במתמחות במיוחד בשערים חשמליים. ניתן לראות כי השערים מגיעים במגוון סגנונות, ארוכים  או קצרים, בצורת כנף או בצורת זרוע. כל מקום יבחר את השער והגודל הרצוי לו בהתאם למקום ולפעילות המתרחשת בו. לפני הרכישה זכרו כי על הבטיחות לא מפשרים ולכן בודקים בין כמה חברות, שומעים המלצות, יתרונות, אחריות, תו תקן ישראלי ורק אחר כך נדע בוודאות שאנו עושים החלטה נכונה. חברה אשר תענה על כך הדרישות הללו, היא חברה שמקרה שנתקל בתקלות בשער החשמלי נדע כי תספק עבורנו שירות אמין, יעיל ומהיר כדי להשיב את בטחון לשטחנו כמה שיותר מהר. 

פברז שערים לגינה ולחצר https://www.fabraz.co.il/