מדרגות בזרל

עבודות מסגרות – מדרגות ברזל

מסגרים מקצועיים מתמחים בייצור מדרגות קלות – מדרגות מתכת בשילוב מדרכי עץ, החל מתכנון מהלך המדרגות, ייצור שלדת המדרגות, הכנת מדרכי העץ והתקנת המעקה המלווה את המדרגות.
חובתם היא בהקפדה על איכות החומרים הביצוע עבודות מסגרות ברמה גבוהה.
ניתן לבחור בין סוגים שונים של שלדת המדרגות, המדרכים (עץ מסוגים שונים או מתכת)
ועיצוב המעקה במגוון אפשרויות.

מדרגות ברזל

מסגר מקצועי ידע למצוא את הפיתרון הנכון ביותר, בהתחשבות במצב הקיים בבית, בדרישות העיצוביות, ובצרכי הגרים בבית.
צביעת מדרגות ברזל נעשית בצורה איכותית ביותר, בצבעים אפוקסיים ופוליארתנים.
ניתן לבחור מגוון רב של צבעים, בגימורים שונים ( חלקים ומגורענים) וברמות ברק שונות .
כמו כן ישנה הקפדה על רמת הריתוכים, הליטושים, וצורת ההתקנה.

מדרגות מרחפות

כאשר אנו חושבים על מדרגות, האסוציאציה הראשונה היא לרוב של חדרי מדרגות סטנדרטיים, אשר מכילים מדרגות בנויות, יצוקות. אולם סוג זה של מדרגות ברזל אינו הסוג היחיד כלל. פעמים רבות ישנו צורך במדרגות פנימיות, בתוך דירות בעלות שתי קומות או עליית גג, במשרדים, בחנויות, במסעדות אשר מפעילות קומת גלריה ובעוד מקומות רבים. במקרים אלו משתמשים לרוב במדרגות מרחפות, או מדרגות קלות. אלו הן מדרגות מתכת אשר אינן בנויות כחלק משלד הבניין, אלא מדרגות שעומדות באופן עצמאי, לרוב כאשר הן צמודות לקיר. מדרגות כאלה צריכות להיות בעלות קונסטרוקציית מתכת חזקה ויציבה במיוחד, כדי שהמדרגות יוכלו לשאת משקל של בני אדם ולהחזיק מעמד בלי לקרוס, חלילה.

מה מציע מסגר מקצועי ?

מסגר מקצועי מתמחה בפרזול ובייצור של מוצרי מתכת מסוגים שונים. אחת מן ההתמחויות הגדולות היא ייצור של מדרגות ברזל. מסגר ( נפח ) מקצועי מקפיד מאד על ייצור של מדרגות מחומרים איכותיים ויציבים, אשר עומדים בכל התקנים הרלוונטיים. הייחודיות שלכל מסגר היא ביחס האישי לכל לקוח. כל לקוח מקבל עיצוב אישי של המדרגות על פי הצרכים המדויקים של המקום ולפי הטעם האישי שלו.

עבודות מסגרות – בניית מדרגות מתכת

מדרגות מתכת ועץ

המדרגות הקלות שמיוצרות הן מדרגות אשר עשויות משילוב של מתכת ועץ. השלדה והבסיס של המדרגות עשויים ממתכת חזקה במיוחד, אשר מחוברת אל הקיר בחיבורים איכותיים וחזקים. המדרך של המדרגות, כלומר המשטח שעליו דורכים, עשוי מעץ. מוצעים מגוון סוגי עץ במבחר צבעים ודוגמאות, אשר יתאימו לעיצוב של כל בית ומקום.

ניתן גם לבחור במדרגות בעלות מדרך אשר עשוי ממתכת, ללא שילוב של עץ כלל, אולם ברוב המקרים, שילוב העץ במדרגות מעניק להן מראה נאה במיוחד. המעקה של המדרגות יהיה עשוי ממתכת מעוצבת, בעיצוב אישי ומיוחד לכל לקוח. יצירות ברזל ניתן לראות עשרות דוגמאות של מדרגות שכבר נבנו על ידיבעל המקצוע אותו תבחרו באתר שלו הוא פשוט לבקש ממנו תמונות של עבודות שביצע, ולהתרשם מן הסגנון היפהפה ומן האיכות של המדרגות.

מדרגות מתכת חיצוניות

אנו משתמשים במדרגות כמעט בכל יום בחיינו. המדרגות נמצאות כמעט בכל מקום, והן אלה שמצליחות להעביר אותנו ממקום נמוך למקום גבוה, ולהיפך. מכיוון שהמדרגות הן מוצר שימושי כל כך, אשר נוגע כמעט לכל סוג של בנייה, המדרגות קבלו מקום של כבוד בענף הבנייה על כל סוגיו, ויש אליהן התייחסות רבה. ישנם סוגים רבים של מדרגות.

מדרגות פנימיות בבניינים הן לרוב מדרגות בנויות, שמהוות חלק משלד הבניין עצמו, ונבנות יחד עם עמודי הבניין וקירותיו. אך פעמים רבות אנו רואים שימוש במדרגות מסוג אחר – מדרגות קלות, שנקראות גם מדרגות מרחפות. אלו הן מדרגות אשר נבנות בנפרד מן המבנה כולו, והן צמודות אל הקיר ומחוברות אליו באופן חזק ויציב. מדרגות קלות עשויות מברזל, והן בעלות שלדה חזקה וחיבורים חזקים אל הקיר, מה שמאפשר להן להיות יציבות ולשאת עליהן את משקל האנשים אשר עולים ויורדים בהן.

חברה מקצועית ליצירות ברזל

חברה מקצועית ליצירות ברזל עוסקת בייצור של מוצרי ברזל ומתכת מכל הסוגים, כמו סורגים, שערים ועוד. מומחיות אחת מני רבות היא ייצור של מדרגות קלות, אשר עשויות ממתכת או משילוב של מתכת ועץ. הייחודיות של כל חברה היא בכך שאין לחברה "דגמים סטנדרטיים", אלא כל מוצר וכל גרם מדרגות מתוכנן ומעוצב באופן אישי עבור הלקוח אשר מזמין את העבודה. באופן זה, המדרגות תהיינה תמיד מותאמות באופן מושלם לתנאים ולצרכים של המקום, ובנוסף יהיו תמיד בעיצוב אישי וייחודי למקום.

מדרגות חוץ מגולוונות

מדרגות קלות מתאימות מאד גם לשימוש כמדרגות חיצוניות, מחוץ למבנה. מדרגות כאלה עשויות להוביל למרפסת, לכניסה נוספת (או אף ראשית) למבנה וכדומה. מדרגות חוץ חייבות להיות עשויות מברזל מגולוון, בשילוב מדרכי פח מגולוון או מדרכי עץ, כדי שיוכלו לעמוד בפגעי מזג האוויר השונים. מדרגות חוץ חשופות בכל ימות השנה הן לשמש והן לגשמים, ולכן הן צריכות להיות חזקות במיוחד. מדרגות חוץ מגולוונות הן מדרגות אשר עמידות בפני היווצרות של חלודה ופגעים אחרים.

פברז – משרביות ושערים מעוצבים לגינה https://www.fabraz.co.il/