מנעול

מנעולים לתריסים נגד פריצת דלתות

אף אחד לא אוהב שנכנסים לבית שלו ללא רשות. ביתו של אדם הוא מבצרו, כל הדברים היקרים לו ביותר נמצאים שם כשאר רובם מפוזרים בבית. נכון שהדברים היקרים באמת (אם יש) יכולים להימצא גם בכספות אבל רוב הרכוש נמצא בבית. בסלון, בחדרים או בכל מקום מוסתר אחר .

לצערנו, פריצות לבתים קורות מדי פעם דרך התריס או פריצת דלתות. יש מקומות או אזורים בארץ שפורצים אליהם יותר ויש מקומות שפורצים אליהם פחות אבל בסך הכול אפשר לרצות לפרוץ לכל בית וצריך למצוא אמצעי מיגון.
אמצעי מיגון יכולים להיות אזעקות כאלו ואחרות, מנעול טוב לדלת הבית הראשית (ואם יש עוד דלתות אז גם להן) סורגים על כל חלונות הבית, גם בסלון וגם בחדרים יכול למנוע פריצת דלתות על ידי פורץ. כל זה נכון בעיקר עם גרים בקומה ראשונה. אם גרים בקומה ראשונה עדיף גם לשים מנעולים לתריסים כדי שלא יצליחו להיכנס דרך החלונות כאשר מנעולים לתריסים ומנעולים בכלל תמיד אפשר למצוא אצל מנעולן.
מנעולן טוב יותר כמו פורץ מנעולים מנעולן בבאר שבע יישייך כל מנעול למקום הראוי לו. כמובן שמנעול לדלת הולך לדלת אבל הכוונה היא גם כשיש אופציות רבות לנעול מקום מסוים לבחור את האופציה העדיפה ללקוח כדי למנוע פריצת דלתות על ידי פורץ. גם למצוא את המנעול הנכון מבחינת המחיר, גם את זה שיתאים לבית וגם את זה שיעשה באמת את העבודה שלו ושבך הכול יהיה קשה לפרוץ אותו. 

איך פורץ מנעולים מתנהל?

מנעולן טוב יודע את העבודה שלו ויידע להתאים כל מנעול למקום הנכון שלו. לפעמים גם במנעולים צריך מוחיות מסוימת.
אם פורצים מנעול, ההרגשה היא לא נעימה וזה מכמה סיבות. גם נוצרת ההרגשה שהמנעול שבחרנו לשים בבית לא נכון ושעשינו שגיאה או שהתייעצנו עם מנעולן לא נכון וגם ההרגשה שפורצים לבית היא הרגשה לא טובה, גם אם לא לקוחים כלום. 
כמובן יש לזכור גם את הנטייה הטבעית של אנשים להאשים את עצמם ובילויי פריצה זה לא ממש נעים.
כך או כך, כדאי לשים גם מנעולים לתריסים כדי שאי אפשר יהיה לפתוח אותם מבחוץ. לחפש מנעולן בסביבה ושמבין עניין ולרכוש את המנעולים המתאימים לדירה ולסביבת המגורים. חשוב לנקוט באמצעים אלו כדי למנוע פריצת דלתות הדירה על ידי פורץ.