מדביר

כל התשובות על הדברה מקצועית לבית

ההדברה המקצועית נועדה לטפל בנושא המזיקים שנמצאים בביתנו, בארץ כה חמה כמו ישראל ישנם מזיקים רבים כמו חרקים, מעופפים וזוחלים שנכונים ומזומנים לפלוש לבית שלנו. ישנם סוגים שונים של הדברה מקצועית: הדברה כימית, הדברה ידידותית לסביבה-הדברה ירוקה,הדברה אקולוגית והדברה אלקטרונית. כל אחת מצורות הדברה אלו חייבת להיות מתאימה בצורה מושלמת לסוג המזיק שחי בבית, תוך התחשבות בתנאי השטח שבהם חי המזיק, וכן בהעדפותיו של האדם אשר מזמין את ההדברה. מהסיבה הזו ביצוע של הדברה לנמלים אינו דומה לביצוע של הדברת מכרסמים או של מעופפים.

מדוע חשוב לשלב ניקיון והדברה מקצועית

לאחר עבודות ההדברה, רצוי לדאוג  לעבודות של ניקיון. ניקיון זה יהפוך את הבית הישן וחסר הסדר  שלכם לבית חמים ומלא אור. לכן רצוי להיעזר בשירותיה  של חברה מקצועית שמתמחה בהדברה מקצועית. חברה שתזיז לכם את הרהיטים, תשפשף לכם את הרצפה עם מכונה. חברת ניקיון מקצועית תספק עובדים אשר יבטיחו לכם עבודת ניקיון יסודית ויעילה תוך כדי הקפדה על קבלת תוצאות מושלמות, שיחזירו את הברק לדירתכם.

במקרה ואנו מפנים את דירתנו, בין אם הייתה שלנו, בין אם מצבה טוב או לא, בין אם הוזנחה או טופלה כהלכה, תמיד נידרש לטפל בנושא ההדברה. יש מצבים שגם יונים יוצרות מטרד וכן חולדות, עכברים ומזיקים אחרים. בכל המצבים הללו צריך לטפל בצורה זריזה ויעילה, ביחוד אם יש לכם בית אותו אתם רוצים לתחזק ברמה גבוהה. לכן יש להזמין מדבירים מומחים ומקצועיים שידאגו ויפקחו שלא יכנס מזיק או חרק אחר לביתכם.

יתרונות הניקיון וההדברה המקצועית

מן הסתם, תוכלו כנראה לבצע ניקיון והדברה ביתית בעצמכם באמצעות חומרים המשווקים ברשתות המזון, וכן לשמר רמת הדברה גבוהה. צריך רק להקפיד על השלכת האשפה מהבית ברמה יומית, אחסון ראוי של מזון שנשאר, סתימה של חריצים וחורים בגדלים שונים ברחבי הדירה. כמו כן יש לאטום את הגג והצינורות, וכן להימנע מהצטברויות מים שמזמינות פרעושים ויתושים. ברוב המקרים הדברה ביתית איננה מספקת. היא לא יסודית כמו הדברה מקצועית, ואינה מתבצעת בקפידה או מבוססת ידע מקצועי, מה שמביא לתוצאות שאינן משתמרות לטווח ארוך מספיק.

שאלות ותשובות בנושא הדברה

סוגי הדברה לא קטנים קיימים בשוק הפתוח. הקדמה מביאה כמה אפשרויות של סוגי הדברה. להלן שאלות ותשובות בנושא הדברה.

שאלה: כל כמה זמן יש צורך בהדברה?

הדברה תדרוש מכם טיפול אחת לשנה לפחות. הכול תלוי בנסיבות. יש מצבים בהם תצטרכו  לבצע פינוי דירה ורק לאחר מכן תוכלו לבצע את הפעולה. מאת ריקו המדביר בבאר שבע והדרום

 שאלה:איזו הדברה יש לבצע?

רואי לבחור הדברה שהיא ירוקה, אקולוגית. בסיכומם של הדברים, הדברה ירוקה תהיה פחות מסוכנת כאשר יש ילדים בקרבת מקום, כך גם לא תצרכו לבצע פינוי דירה בהול. לעומת זאת, הדברה רגילה, תדרוש מכם לצאת את הבית לכמה שעות עד יום לפחות. כמו כן, לא תוכלו לאפשר לילדים הקטנים להסתובב חופשי מחשש לסכנת הרעלה.

שאלה: כיצד אפשר לתת את הדעת בבחירת שירותי הדברה מתאימים?

יש לבחור בעל מקצוע ששי לו רישיון בתוקף. האם הוא מוסמך לבצע את העבודה? יש לדרוש אסמכתאות ותעודות בהתאם. כמו כן יש לברר מהם השירותים הניתנים במסגרת ההדברה. יש מצבים בהם תידרש הדברה עם איוד מוגבל או איוד בלתי מוגבל. כמו כן, יש לקחת בחשבון חברה שתספק לכם את כל שירותי ההדברה.

שאלה: מה ההבדל בין הדברה ירוקה להדברה רגילה?

הדברה רגילה תחייב בשימוש של רעלים אשר עלולים להיות מסוכנים לסביבה ואנשים ומאידך חשוב לציין כי החומרים הורגים את החרקים ומאידך מסוכנים לבריאות. הדברה ירוקה יותר ידידותית והיא פחות רעילה ומסוכנת. במקרים בהם יש ילדים בבית, הדברה ירוקה תענה על התשובות.

שאלה: האם הדברה ירוקה עולה יותר יקר מהדברה רגילה?

העלויות משתנות בהתאם לשירותים הנבחרים. הכול תלוי בנסיבות בפועל. כמו כן הדברים תלויים בסוג ההדברה בפועל. אם מסתובבים נחשים, חולדות או אפילו עכברים, ההדברה תהיה שונה ומאידך אם מדובר בהדברת תיקנים פשוטה, גם כאן תתקבל הצעת מחיר אחרת. הכול בהתאם לצרכים הנדרשים ומכאן שחשוב בירור צרכים הרבה לפני תחילת השירות.