רופא

כיצד לבחור רופא לטיפול אסטתי…

הגעת להחלטה. מבחינתך, הגיע הזמן לחזור לגוף נטול שומנים, הקעקוע כבר מיותר והקמטים שניבטים מהמראה הובילו אותך לשלב הבא. הטיפול.

מה כדאי לברר טרם הטיפול וכיצד נחליט לאיזה רופא לפנות?

כמו בכל נושא מרגע שהחלטת לבצע 'משהו', ישנו התהליך המקדים שכולל את בחירת איש המקצוע הנכון והרבה מאוד שאלות לשאול. אילו טיפולים קיימים בשוק? מהי הטכנולוגיה המוצעת? כמה זה עולה? מה מתאים לאיזה גיל ואילו שאלות כדאי לשאול כבר בייעוץ האסתטי הראשוני אליו מגיעים? על כל השאלות הללו ועוד נענה במאמר הבא :

 פילינג לחידוש העור, הזרקות מילוי והזרקות ליישור קמטים, רענון העור ומיצוקו, הדגשת תווי פנים והסרת שיער הינם הטיפולים המבוקשים ביותר. הביקוש הגדול מצד הקהל גרמו לפריחה בשוק וההמצאות והטכניקות רבות מאוד. הרבה מהמוצרים אשר מוצעים בשוק לא עומדים בהבטחות הגדולות שלהם. הפרסומים הנוצצים אשר משכנעים את הצרכנים להתנסות משאירים פעמים רבות אכזבה גדולה. כך גם טיפולים שונים בלייזר וטכניקות טיפוליות כאלה ואחרות. 

אז איך להבין איזה טיפול אסטתי לעשות ?

במרפאה אסתטית מקצועית פועל רופא עור מומחה, או כירורג פלסטי מומחה, ורק הם בעלי הסמכה להחליט, לאחר אבחנה וייעוץ מקיפים, מה מתאים ללקוח, מה ראוי ולאלו תוצאות ניתן לצפות. קבלת ההחלטה חייבת להיעשות מתוך הבנה של תהליך הטיפול, תוך בדיקה של תיאום ציפיות, של עלות מול תועלת, תוך הבנה של תופעות לוואי אפשריות כתוצאה מהטיפול, סיכויי הצלחתו וכיצד הרופא והמרפאה נוהגים במקרים אלו. רק לאחר קבלת הסבר הולם, הבנתו וקבלת החלטה חותם הלקוח על הסכמה מדעת לטיפול המדובר.לא כל טיפול מתאים לכל אחד, ועל כן, כשקיים צורך אסתטי חזק, שהוא בהחלט צורך רגשי, חשוב להתאים את הטיפול והשינוי בעקבותיו לפי אמות מידה אישיות ומקצועיות בלבד.במידה ומתקרב אירוע חשוב, כדאי להתייעץ מספר חודשים לפני כן, לשמוע את הרופא, לשתף את המשפחה הקרובה ברצונות ובהתלבטויות, לקבל אינפורמציה אמיתית ומלאה על הטיפול, ולקבל החלטה מושכלת תוך תכנון נכון של הזמן והציפיות. ליווי אישי של הרופא והצוות שלו, חיוניים ומהווים חלק בלתי נפרד מההצלחה.