תינוקת

ילדה בהפתעה ?!? יומנו של אבא …

התקופה האחרונה היתה מאד עמוסה עבור כל בני המשפחה. זוגתי, שפרט להריונה גם מתפעלת חנות מקוונת לבגדי תינוקות, עבדה שעות נוספת בכל הקשור להזמנות (טפו טפו טפו) ודאגה ל2 הקרימינלים הקטנים בתקופת החופש. ובתוך כל זה עליה לקפוץ לבקר את הרופא מעת לעת, לשמור על לחץ דם סביר, לקבוע תורים לכל מני בדיקות מומחה…

מצידי התחלתי לעבוד במקום נוסף, מספר שעות מדי יום (ולילה). אין ברירה, צריך לאסוף כל שקל גם באופן כללי וגם כהכנה לקראת התוספת שאמורה להגיע למשפחתנו . כל זאת כמובן מבלי לגרוע מכמה מטלות קבועות שחיכו מדי ערב בעיקר באזור המטבח.
האמת שהיא עושה הרבה הרבה הרבה יותר ממני ועל כן אני מודה אין סוף. מדי פעם חשוב להזכיר לה שאני מבין ומודע לזה. החיוך שלה באותו רגע שווה כל הון שבעולם.

את השקיפות העורפית קבענו כבר לפני יותר מחודש, אך כיוון שלא היה מקום באופק בסניף הקבוע של מכבי, נלאצנו לנדוד לרופא מומחה פרטי.
את הבדיקה היא קבעה לשעת ערב על מנת שאוכל גם להגיע ושסבתא תבוא לבייביסיטר. מי יודע, אולי אחרי הבדיקה ישאר מספיק זמן ונצא למיני דייט אחרי הרבה מאד זמן.

אותו מומחה, למראות מראהו המוזר במקצת (כולם נראים קצת… שונים, לא?) התגלה כאיש חביב וליצן לא קטן.
מטרת הביקור כידוע היתה לבדוק שהכל בסדר עד כה עם העובר, למדוד את העובי של העורף וכו'… ברגע שהיא נשכבה על המיטה והוא החל את הפרזנטציה על גבי המסכים הרבים בקליניקה כל העיניים נדבקו למסכים. מילותיו הראשונות היו :"טוב, יש לכם בת…"

ישר הזדקרתי בכסא! מה?! רגע! הלו! לא דברנו על זה עדין!
תודה על החדשות הטובות, אבל חביבי, רגע, למה לא התרעת.
אבל מה זה בין הרגליים שמה? זה נראה כמו… אתה בטוח?! שאלנו

וידאנו זאת מולו עוד מספר פעמים ותשובתו לא השתנתה. יש לכם בת ב200%!
וואו! שנינו נשארנו מספר דקות עם חיוך דבילי על הפנים מעכלים את החדשות המשמחות, בעוד הרופא ממשיך בבדיקה השקיפות עורפית.

בעודי מאושר ושמח (בלב), החלו להציף אותי כל מני מחשבות ותהיות : צריך לתפוס את הבנים לשיחה. למזלה היו לי 2 אחים גדולים. טוב שאמצנו כלב רועה צרפתי. שאף אחד לא יעז להתקרב אליה…. אני מניח שמחשבות מסוג אלה עברו אצל אבות צעירים רבים.
אחרי 2 בנים, קיווינו בסתר שהפעם זו בת ואכן קיבלנו את המתנה הזו!

תוצאות השקיפות העורפית היו בסדר גמור ולא גילו דבר חריג והחשקים/רעב שלה הפכו את המיני דייט לו ציפינו ל2 מנות פלאפל בכפר סבא.

איזה כיף, אנחנו מצפים לבת!