מזרן לשינה

בחירת מזרן איכותי לחדר השינה

אין ספק שאחד החדרים היותר חשובים בבית הוא חדר השינה. הוא נעים, מפנק ומקבל אותנו בסוף כל יום ארוך – איך לא, למיטה. אין דבר יותר טוב מללכת לישון שינה מתוקה לאחר יום מעייף ועמוס. ואם יש דבר שיכול מאד להשפיע על איכות השינה שלנו הוא כמובן המזרן שאנו ישנים עליו. הוא זה שמאפשר לנו לנוח טוב, לישון בכיף ובעצם איכות החיים שלנו תלויה במזרן טוב. 
מזרן המתאים לנו אמור לספק תמיכה נכונה לגב, ובמידה ואין לכם הרגשה כזו כשאתם ישנים, כנראה שהמזרן אינו מתאים

לכם, או שפשוט מדובר במזרן לא טוב. כאשר מדובר במזרן לא טוב הגוף שלנו במהלך השינה ישכב בפוזיציה שאינה נכונה, מה שיגרום לנו להפעיל שרירים שונים ויפריע לנו לתת לגוף לנוח. למחרת בבוקר נתעורר עם שרירים תפוסים, גב תפוס, כתפיים מותניים או בירכיים, כל אחד וההשפעה שלו על הגוף. כשלא ישנים טוב והגוף תפוס זה גורם לנו בבוקר לקום עייפים, לחוצים ולהרגיש כאילו לא ישנו והגוף לא נח. וכפועל יוצא מכך, כשהגוף לא נח ואנו עייפים, נתקשה מאד להיות מרוכזים וממוקדים בעשייה שלנו ונתפקד במידה לא מספקת. כל אלה קורים לנו כאשר המזרן שבחרנו לישון עליו, הוא כזה שאינו מותאם לנו ולצרכים של הגוף שלנו.

אם כך, כיצד נבחר מזרון איכותי ומותאם לנו? 

כשתרצו ללכת לקנות מזרן לחדר השינה, קודם כל כדאי שתבררו לכם האם המזרנים שמוצעים הם אכן המזרנים המתאימים לכם. כלומר, מזרן ששינה עליו אכן תשפר את איכות השינה ואת איכות החיים. קיימים כל כך הרבה סוגים של מזרנים, בכל הגדלים, סוגים עם הטכנולוגיות הכי חדשות והכי מתקדמות עם יתרון שונה לכל סוג של מזרן. לכן חשוב לזכור כשתלכו לבחור מזרן הוא לא להתבלבל מכל הסוגים השונים שיש ולדעת שהדבר הכי חשוב הוא התחושה שלכם בלבד כאשר אתם שוכבים על המזרן. 

כמה טיפים לרכישת מזרן איכותי: 

אל תתפשרו על מזרן בגלל מחיר. זכרו שעליו אתם ישנים יום יום והוא אמור לשרת אתכם לאורך זמן. 
מזרן שהוא איכותי אמור לספק תמיכה מירבית ויתאים את עצמו לעמוד השדרה שלכם. יש לוודא שהמזרן עשוי משכבות רבות וליבה תחתונה קשה כדי שיוכל לתמוך בגב ובשאר אזורי הגוף ולא ישקע פנימה. חשוב שלמזרן יהיה בסיס חזק ואיכותי המעניק תמיכה. 
וודאו שאכן גודל המזרן מתאים לכם ויש אפשרות להסתובב בלילה מבלי ליפול או להפריע לבן הזוג. כמו כן שימו לב שגודל המזרן מתאים כמובן למסגרת המיטה הנמצאת ברשותכם. 
בחרו מזרן אמין מחברה מוכרת המגיע עם תו תקן. כך תוכלו לדעת שאכן מדובר במזרן איכותי ושיש עליו אחריות. זכרו שהמזרן לא חייב להיות קשה או פחות, אלא נוח.